tiistai 8. joulukuuta 2015

Viisi mielenosoitusta


                                                       


Siis mun mielestä herrat on ihan perseestä. Siks mä meen kauppaan ja ostan 24 tölkkiä olutta, vedän hupparin hupun päähäni ja lähden osoittamaan mieltä kaljat muovipussissa. Kun oon vetänyt niitä riittävästi, oon niin rohkea, että uskallan heitellä kyttänatsisikoja tyhjillä tölkeillä. Jos ne siitä suuttuu, niin huudan niille, ett hei, tää on vapaa maa!

Siis taas joku mamu on tehnyt jotain! MV -sivu kerto. Kyllä Suomen pitäis pistää rajat kiinni kaikilta, paitsi tietty mun kavereilta, jos mä joskus ulkomailta jonkun semmosen löydän. Tuskin löydän, koska sehän olisi ulkomaalainen! Tosi hienoa ett joku on järjestäny tommosen kynttiläkulkueen, jossa me voidaan niinkun sivistyneesti kertoa, että kaikki maahanmuuttajat on perseestä ja ne maksaa Suomelle ihan sikana. Ja ne kaikki raiskaa meidän kaikki naisetkin vielä. Siis rajat kiinni eikä enää yhtään ulkomaalaista tänne! Me ollaan ennenkin pärjätty yksin......

Hei kato, mä sain kutsun linnaan. Ei kait me sinne mennä kun me kuitenkin edustetaan vähemmistöjä. Tai joo, mennään kuiteskin. Piirretään tussilla käsivarteen ja päähän semmoset statementit että kaikki huomaa! Vähänkö me ollaan kovia ja edustetaan itteämme!

Mä sain kutsun linnaan. Mut koska mä oon niinku pienten ihmisten asialla niinku aina, mä en viitti mennä. Vittu kun ne kaikki pukeutuukin siellä niin hienosti. Tää on mun ihan oma päätös eikä tää kuulu kellekkään. Lukekaa se mun lehdistötiedote niin huomatte ettei tää kuulu kellekkään muulle kun mulle. Paras aika muuten soitella kommetteja varten on klo 12.00 jälkeen. Ja hei, tää ei liity mitenkään sitten meidän puolueen puheenjohtajakisaan.

Herra Tasavallan Presidentti. Kiitos kutsusta. Sopiiko Teille ja rouvallenne, että esitämme kiitokseksi Veteraanin Iltahuudon? Se kuvastaa mielestämme sitä, mistä näissä juhlissa on pohjimmiltaan kysymys. Eikä meitä enää niin paljoa ole. Meitä, jotka mahdollistivat kaiken tuon edellä olevan.

Kiitos. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti